Azja Inwazja

Azjatyckie infomacje kulinarne w Polsce oraz przepisy domowe. Asian culinary infomations in Poland and home recipes.
Follow Me

Smażony makaron ryżowy nitki - Chao mi fen (vegan, gluten free albo z mielonym)



By  Duncan     19:29    標籤:,,,, 
Smażony makaron ryżowy nitki, Duncan's home kitchenSmażony makaron ryżowy nitki - Chao(3) mi(2) fen(3) (vegan, gluten free albo z mielonym) :


Składniki:

200g makaronu ryżowego,
300g kapusty (białej, pekińskiej)
2 machewki (pokrojone), 
 2 cebule, 
~5 grzybów suszonych (Shiitake)
50g seleru naciowego 

(100~150g mielony z wieprzowiny)
olej, sos sojowy, ocet ryżowy czarny, pieprz biały.  

Etapy:

1.Zamoczyć makaron i grzyby (osobno) w gorącej wodzie na 5~10 minuty, aby sie zrobiły miękkie, a następnie pokroić grzyby na kawałki.


2.Smażyć cebulę i grzyby na oleju, następnie z warzywami.


  
3.Dodać makaron (bez wody)

 
4.Wlać sos sojowy i pieprz. Koniec.

5.Zwykle jemy z czarnym octem albo z sosem sojowym. Smacznego!





Wskazówki:

* Dla jedzących mięso - można również dodać mięso mielone . ( najpierw trzeba je usmażyć i dodać pożniej z warzywami )

* Wodę z zamoczonych grzybów można dodać do potrawy przez co aromat grzybów będzie bardziej wyczuwalny.
 

About Duncan

hej, jestem Duncan, mieszkam w Polsce, lubię jeść i gotować. Chciałbym prezentować i promować Azjatycką kulturę. Zapraszam do śledzenia mojego bloga, będzie mi miło jak zostawisz komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate