Azja Inwazja

Azjatyckie infomacje kulinarne w Polsce oraz przepisy domowe. Asian culinary infomations in Poland and home recipes.
Follow Me

Chrupiący bób



By  Duncan     17:12    標籤: 
Chrupiący bób
chrupiący bób

Czy masz świeży bób z targu lub z ogrodu i nie wiesz co z nim robić? Nie masz się co zastanawiać, smażony bób to jedna z najlepszych przekąsek - do piwa, do herbaty, do wszystkiego! Kiedyś, gdy byłem na targu, zobaczyłem świeży bób i przypomiałem sobie o tej przekąsce. Nigdy nie zrobiłem jej przed pobytem w Polsce, ale okazało się to takie proste!


UWAGA! jak masz "niedobór dehydrogenazy glukozo-6-fosforanowej" to nie spróbuj!

1. Najpierw kup swieży bób. 

2. Zamocz bób z wodą przez noc i przetnij skórkę.


3. Ugotuj go szybko w gorącej wodzie, dzięki temu pozbędziesz się jego przykrego zapachu.

4. Poczekaj aż wyschnie i przygotuj olej do smażenia.


5. Podgrzej olej, ale nie za mocno i dodaj bób! Powinny zacząć się robić bąbelki. (puszcza wodę)


6. Gdy bąbelki znikną, sprawdź czy on jest twardy i chrupiący.


7. Wyciągnąć bób sitkiem i poczekać aż się schłodzi.


8. Wsypać przyprawy (sól, pieprz, czosnek, chili...obojętnie) 

chrupiący bób

Smacznego!

About Duncan

hej, jestem Duncan, mieszkam w Polsce, lubię jeść i gotować. Chciałbym prezentować i promować Azjatycką kulturę. Zapraszam do śledzenia mojego bloga, będzie mi miło jak zostawisz komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate