Azja Inwazja

Azjatyckie infomacje kulinarne w Polsce oraz przepisy domowe. Asian culinary infomations in Poland and home recipes.
Follow Me

Tost po frańcusku w japońskim hotelu



By  Duncan     13:01    標籤:, 

przepis, tost, śniadanie

Tost po frańcusku w japońskim hotelu

Kiedyś na jednej z chińskich stron internetowych zobaczyłem post - przepis na tost po francusku i go spróbowałem. Naprawdę wyszło szybko i pysznie! Trochę zmieniłem proporcje na takie, które łatwiej zapamiętać. Odjąłem troszkę cukru by nie było za słodko. Polacy nie przepadają za chlebem tostowym a w sklepach nie ma wielu rodzajów więc można kupić zwyczajny cienki chleb tostowy i go poskładać.

 

Składniki:

Tost
5 jajek
500ml mleka
50g curku

Olej i masło

1. Dzień przed - wymieszaj jajka, mleko i cukier. Powycinaj skórki tostów i zamocz w płynie.



2. Składaj tost nad tostem po 3-5 warstw aby otrzymać odpowiedną grubość, po 12 godzinach odwróć aby cały chleb był zamoczony.

    
3. Nalej trochę oleju oraz nałóż trochę masła na patelnię i przełóż na nią tosty.


4. Smaż na małym ogniu - po około 15 minut na jedną stronę. 


 
5. Osobiście polecam dodać miód albo dżem. Super pyszne!





przepis, tost, śniadanie









About Duncan

hej, jestem Duncan, mieszkam w Polsce, lubię jeść i gotować. Chciałbym prezentować i promować Azjatycką kulturę. Zapraszam do śledzenia mojego bloga, będzie mi miło jak zostawisz komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate